пʼятницю, 25 вересня 2020 р.

8 клас. Українська література

 Тема: Література рідного краю (№1). Роман Купчинський, Левко Лепкий, Михайло Гайворонський - співці слави Січових стрільців


Дз: Опрацювати теоретичний матеріал підручника стор.41-48. Скласти письмовий план думи "Маруся Богуславка"


Тема: Література рідного краю №2. Левко Крупа - поет, драматург, громадський діяч. Віршована драма "Василько - князь Теребовлянський"

Д.З.: Прочитати драму (текст у форматі ПДФ розташований у вайбер-групі)


Тема: Тарас Шевченко. "Думи мої, думи мої...", "Ой три шляхи широкії...", "Мені однаково, чи буду..." Життєпис поета. Усвдомлення власної місії поета.


Д.З.: Опрацювати матеріал підручника, стор.70-79. Вивчити напам*ять один з віршів ("Думи..." або "Мені однаково...")

Тема: Леся Українка "Давня весна". Життя поетеси, її мужність і сила духу. Потужнє ліричне начало поезії. "Хотіла б я піснею стати..." Тема гармонійного єднання людини з природою

Д.З. Опрацювати теор.матеріал с.87-93, вивчити напам"ять вірш "Хотіла б я піснею стати..."

Тема: КР №2 (письмовий твір у формі есе). Роль митця у суспільстві (за вивченими творами Т.Шевченка, Лесі Українки)

Д.З. Написати твір на чернетці

Тема: Володимир Сосюра. "Любіть Україну!", "Осінь", "Васильки". Коротко про поета. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів.

Д.З.: Опрацювати теор.мат.підручника сс.108-116. Скласти хронологічну таблицю, вивчити напам"ять "Любіть Україну!"






Немає коментарів:

Дописати коментар